قضیه افک
وبلاگ تخصصی اهل بیت النبوه (پاسخ به وهابیت واهل سنت) وبلاگ اهل بیت النبوه پاسخ شبهات پاسخ به اهل سنت
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی






ابوبکر ،دخترش عائشه را متهم به فحشاء کرده است+تصویر

 

تقدیم به پیروان عائشه

وهابیون به دروغ می گویند که:شیعه معتقد هست که عائشه(نعوذبالله) زنا می داده است.در حالی که این تهمتی بیش نیست و خداوند به خاطر این تهمت،از گناه آنان نگذرد.اینان در شبکه های خود بارها گفته اند:هرکس اعتقاد داشته باشد که عایشه زنا داده،کافر هست.اما جالب هست بدانید که ابوبکر معتقد بوده دخترش عایشه زنا داده!!

ابوبکر خطاب به رسول خدا (ص): چرا انتظار زنی (عائشه? را می‌کشی که به تو خیانت و مرا رسوا کرده است؟!
 عمر بن شبة نمیری (متوفای 262هـ ) در کتاب تاریخ المدینه با سند معتبر حدیث افک را نقل کرده است . در یکی از روایات در بخشی از روایت می‌نویسد:
 فَبَلَغَ رَسُولَ اللَّهِ أَنَّ عَائِشَةَ قد بَلَغَهَا الأَمْرُ فَجَاءَ إِلَیْهَا فَدَخَلَ علیها وَجَلَسَ عِنْدَهَا وقال «یا عَائِشَةُ أن اللَّهَ قد وَسَّعَ التَّوْبَةَ» فَازْدَدْتُ شَرًّا إلى مابی فَبَیْنَا نَحْنُ کَذَلِکَ إِذْ جاء أبو بَکْرٍ فَدَخَلَ عَلَیَّ فقال: یا رَسُولَ اللَّهِ ما تَنْتَظِرُ بِهَذِهِ التی خَانَتْکَ وَفَضَحَتْنِی
 وقتی خبر به رسول خدا (ص) رسید که من از قضیه (افک) با خبر شده، رسول خدا (ص) بر او وارد شد، در کنارش نشست و گفت: «ای عائشه ! خداوند در توبه خود را باز گذاشته است». عائشه گفت: با این سخن، گرفتاری من افزوده شد . در همین حال بودیم که ابوبکر آمد و بر من وارد شد و گفت: ای رسول خدا ! چرا انتظار زنی را می کشی که به تو خیانت کرده و مرا رسوا کرده است؟
آیا دوست داران ابوبکر حاضرند او را تکفیر کنند؟


(پاسخ به وهابیت واهل سنت)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:,ساعت 13:3 توسط حسین بدوی،پاسخ به وهابیت واهل سنت |